به درخواست مديريت محترم حقوقي دانشگاه مبني بر طراحي فرايند “رسيدگي به شكايات” و با هدف ثبت و مديريت كليه شكايات و تخلفات، كاهش زمان پاسخگويي به درخواست ها، تسهيل امكان دسترسي متقاضيان به صورت غير حضوري و تضمين حركت به سمت سلامت نظام اداري، اقدامات لازم در خصوص توسعه فرايند و سامانه آن در دستور كار گروه توسعه فرايندهاي سازماني مديريت منابع انساني و تحول سازماني و مركز فاوا  قرار گرفت و از تاريخ 1400/04/20 آماده بهره برداري شده است. طبق فرايند مذكور، شكايات/تخلفات پس از ثبت درخواست توسط درخواست كننده در سامانه، توسط كارشناس و مدير محترم حقوقي مورد بررسي قرار خواهد گرفت و در صورت لزوم به واحدهاي ذي ربط ارجاع داده مي شود. پاسخ به شكايت/تخلف، پس از اعلام نظر كارشناس و تاييد مدير محترم واحد ذي ربط به مديريت حقوقي ارسال شده تا در اختيار ثبت كننده شكايت/اعلام تخلف قرار گيرد.

دسترسي همكاران دانشگاهي جهت ثبت شكايت/تخلف به اين سامانه از طريق پرتال پويا، لبه ”اداري”، منوي ”امور اداري”، زيرمنوي “شكايات” امكان پذير بوده و متقاضيان خارج از دانشگاه مي توانند از طريق منوي “سامانه شكايات” مندرج در “وبسايت دانشگاه”  نسبت به ثبت درخواست هاي حقوقي خود اقدام نمايند.

 

pdf icon pdf icon

rbshekayat