در هشتمین نشست مدیران فاوا منطقه 9 که به میزبانی دانشگاه خیام مشهد در روز پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 برگزار شد، دانشگاه فردوسی مشهد و مرکز فاوا دانشگاه به عنوان دبیر منطقه 9 مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات مراکز آموزش عالی کشور به مدت 2 سال دیگر ابقا شدند.
این جلسه با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگان دانشگاه‌های عضو از 4 استان خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی و سمنان برگزار شد و با رای اعضا دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دبیر و دانشگاه خیام به‌عنوان قائم‌مقام منطقه 9 انتخاب شدند.
دکتر سیدامین حسینی‌سنو، رئیس مرکز فاوا دانشگاه و دبیر منطقه 9 در این نشست از تلاش‌ها و مدیریت آقای دکتر کاهانی به عنوان دبیر منطقه و نقش ایشان به عنوان دبیر دبیران مناطق و عضویت در شورای راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قدردانی نمودند.
وی افزود: دانشگاه فردوسی مشهد همکاری با دانشگاه‌های منطقه برای پیشبرد امور فاوا را از رسالت‌های خود می‌داند و در این راستا دست‌یاری همه اعضا را می‌فشارد.
در پایان این جلسه لوح تقدیر و هدیه‌ای نیز از طرف مدیرکل تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت عتف به آقای دکتر کاهانی اعطا شد.
منطقه 9 مدیران فاوا مراکز آموزش عالی کشور شامل 33 عضو شامل دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، و پارک‌های علم و فناوری استان‌های خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی و سمنان می‌باشد.

IMG 8709-1

IMG 8710-1

IMG 8711-1