conference bridge

راهنمای درخواست راه اندازی سامانه مدیریت همایش

سامانه مدیریت همایش ها فقط در اختیار همایش هایی که به تایید معاونت پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد رسیده باشند قرار می گیرد. بنابراین لازم است که حکم دبیری همایش در اختیار مرکز فاوا قرار گیرد.

پس از وصول حکم دبیری همایش، درخواست ثبت دامنه و استفاده از سامانه مدیریت همایش، طی نامه ای از طرف «دبیر همایش» به« رئيس مركز فاوا»،  ارسال می گردد.

در این درخواست لازم است اطلاعات زیر مشخص شوند :

  • آدرس سایت همایش ( نامی با دامنه ac.ir به عنوان مثال icck2024.um.ac.ir)
  • شخصی(نام و نام خانوادگی و میل و شماره همراه) به عنوان کاربر ارشد سیستم و یا رابط بین دبیر همایش و شرکت
  • آدرس ایمیل همایش(در صورت نیاز)

 نمونه نامه درخواست در ادامه نشان داده شده است:

جناب آقای/خانم دكتر  ..
رئيس محترم مركز معماري فرايندها و سامانه هاي اطلاعاتي

موضوع : راه اندازي سيستم همايش براي ……………………….

با سلام و احترام

احتراما پیرو نامه شماره …. مورخ ….. معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه  در خصوص برگزاری …….. همایش درتاریخ  …. در دانشگاه فردوسی مشهد، خواهمشند است دستور فرمایید نسبت به ایجاد وب سایت همایش به نشانی  https://confname.um.ac.ir و پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید دستور مقتضی صادر فرمایند. در ضمن جناب اقا/سرکار خانم … با مشخصات تماس زیر به عنوان رابط معرفی می گردند. پيشاپيش از بذل توجه جنابعالي كمال تشكر را دارم. با تشکر

آدرس پست الكترونيكي رابط : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره تماس رابط: 0915--------

 

تذکر: درصورت درخواست ایمیل ،username , password  ایمیل از طریق پیغام ارسال خواهد گردید.

 

مرکز فاوا طی نامه ای، با ارسال مشخصات درخواستی به شرکت ثمین همایش، درخواست ایجاد سامانه همایش را ارسال می کند. شرکت پس از راه اندازی، شناسه و کلمه عبور و راهنمای استفاده  از سامانه را به میل و شماره تلفن داده شده برای رابط همایش ارسال می کند.  از این پس کلیه مکاتبات و پیگیری ها بین رابط معرفی شده و شرکت خواهد بود.

pdf iconدریافت راهنما