bbb

سامانه آموزش مجازی "دیدار" به منظور ارائه خدمات برگزاری آنلاین جلسات و کنفرانسها، برپایه نرم افزار BigBlueButton (BBB) ایجاد و توسعه یافته است.

با استفاده از سامانه دیدار و زیرساخت نرم افزاری ارائه شده شما قادر خواهید بود جلسات تعاملی با قابلیت های صوتی، تصویری ، ارائه محتوا (فایلهایی نظیر pdf و PowerPoint) ، گفتگوی عمومی و خصوصی، نظر سنجی، یادداشت های اشتراکی و تخته سفید را برای ارتباط میان افراد حاضر در جلسه فراهم نمائید. مهمترین نکته که باید درنظر بگیرید این است که در حالت بهینه BBB فقط از 100 و حداکثر 150 کاربر همزمان در هر جلسه پشتیبانی می کند. برای برگزاری جلساتی که تعداد کاربر همزمان از این مقدار تجاوز نماید باید از سرویس کنفرانسهای آنلاین استفاده نمود.

از دیگر نکات مهم این سرویس امکان ذخیره جلسات برگزار شده و استفاده مجدد از آن توسط کاربران می باشد. همچنین کلیه امکانات این سرویس بربستر وب و با پشتیبانی کامل از HTML نسخه 5 ارائه میشود و بر روی انواع دستگاههای دسک تاپ، لپ تاپ، کروم بوک و دستگاه های تلفن همراه (iOS بالاتر از نسخه 12.2 و Android بالاتر از نسخه 6) بدون آنکه به نرم افزار یا افزونه خاصی نیاز داشته باشید اجرا می­شود.

جهت دریافت راهنما کلیک نمایید.