مراسم تجلیل از کارمندان منتخب دانشگاه فردوسی مشهد و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند با حضور دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه، دکتر حسین انصاری معاون اداری و مالی دانشگاه، دکتر عبداله رادمرد رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر عادل سپهر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی، مهندس ساقی مدیر رفاه و سلامت دانشجویان و کارمندان منتخب دانشگاه در روز چهارشنبه 5 شهریورماه 1399 در محل سالن شورا سازمان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم دکتر کافی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند گفت: دانشگاه فردوسی مشهد با تلاش و کوشش همکاران عزیز، توانسته در رتبه دوم در بین دانشگاه های جامع کشور و چهارصد و هفتادم در میان دانشگاه های جهان قرار بگیرد. ما تنها دانشگاه در بین دانشگاه های اول کشور هستیم که تصمیماتی که در شرایط کرونا گرفته شد را دقیق اجرا کردیم و این مهم مدیون تلاش های شما کارمندان عزیز است. دانشگاه فردوسی مشهد دارای ظرفیت های درونی بالایی است که باید برای رفاه و حل مشکلات همکاران از آنها استفاده کرد. دکترکافی در اخر ضمن تشکر و قدردانی، برای خانواده بزرگ دانشگاه فردوسی مشهد آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون کرد.

در ادامه دکتر انصاری و مهندس ساقی در خصوص جایگاه کارمندان در اداره امور کشور و دانشگاه و همچنین درباره فرآیند انتخاب کارکنان نمونه توضیحاتی ارائه کردند.

در خاتمه برنامه از مجموعه مرکز فاوا خانم مهندس دلیری و آقای مهندس حجی زاده به عنوان کارمند نمونه با اهدا لوح و هدیه قدردانی شد.

259e1896a63ecce3b428cb0987197204
a64f82a47cdcc4e85aef81949682a309